Mottó

Azzal, hogy hűséget fogadtam Neki, azt fogadtam meg, hogy egy életen át kitartok mellette, jóban-rosszban. Hogy nem fogom hagyni, hogy bármiféle probléma megkeserítse a kapcsolatunkat, hogy túllépek az önzésemen. A házassággal arra határoztam el magam, hogy egy életre lekötöm magam mellette. Nem addig, amíg kitart a kölcsönös monogámia, nem addig, amíg fel nem izgat a főnök titkárnője, nem addig, amíg az ő fejét csavarja el valami köcsög, hanem ezeken is túl, egy életen át... Bővebben itt.

Friss topikok

  • Mária Kerényi: Nagyon gusztán néz ki holnap elkészitem ,mert nagyon tetszik ,biztos finom is. SAJNOS fényképet n... (2015.06.05. 00:29) mézes-mustáros csirkemell
  • Azzari: Érdekes mindezt olvasni, főleg, hogy a " beszélgetést " kiváltó cikknek sincs semmi köze a valóság... (2014.10.19. 00:17) A Bódis Kriszta-jelenség
  • tecsóba sose többé: Egyébként szánalmasak tudnak lenni azok a lények :) Főleg amikor annyira fel vannak fújva a maguk ... (2012.08.27. 23:39) Blikk-nő
  • twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Ribanc rendszam. (2012.08.26. 18:06) Sebestyén és Szabolcs lyuksógorsága
  • bolygohollandi: Ezt is elolvastam - még több semmitmondó lózung, a 7. pont pedig úgy ahogy van egy marhaság (szeri... (2012.08.17. 10:59) Kapcsolatépítés - 6. Szakítás vagy nem?

Címkék

adó (1) aforizma (6) agy (77) ajánló (11) állam (10) állatbarát (3) állatkert (6) apró figyelmességek (11) asszony (6) a házasságról (26) balaton (2) baleset (3) bátrak földje (2) blog (2) blogajánló (1) blogtali (1) bölcs bagoly (40) bor (8) bréking (1) budapest (6) buszon (6) buta vén tyúk (5) celeb (11) celebvers (8) cigány (2) csajok (37) csak (5) család (6) csipke (11) cukiság (5) egyedül (2) emberek (6) eső (1) faszom (3) fejem (3) felhívás (1) feminista (2) fertő (18) fika (1) film (6) fim (4) fotó (1) főzőcske (5) fülbemászó (2) gyerek (12) hellókarácsony (1) hétvége (2) hipercuki (1) hírek (15) hólyag (2) horror (8) hőség (3) hűsítő (4) idijóta (1) idióta (3) idiotizmus (2) igénytelen (1) internet (46) irónia (1) izé (12) játék (2) jelleg (2) jog (2) jópont (3) kaki (3) kapcsolat (15) kapcsolatépítés (8) karácsony (1) kép (13) képmutatás (3) két jóbarát (1) kikapcsolódás (4) kommentek (2) komment helyett (2) kv (2) legények (12) malac (2) mellyek (11) mindennapok (5) mosoly (2) munka (6) mylord (2) nagyvilág (3) nehéz (2) nemi (1) nemi jelleg (31) nemmodor (2) nemszeretem (2) nem szeretem (4) nép (2) nosztalgia (1) nyár (13) nyaral (8) nyelv (1) nyitány (2) nyugdíj (3) oktatás (2) orosz (1) pálinka (2) pénz (3) pia (3) pocak (1) politika (7) pornó (2) pszichomókia (1) puki (1) punk (1) punnyadó (5) reggel (9) reklám (3) sas kabaré (1) semmi (3) sör (13) sötétség (11) south park (2) statisztika (4) streetfashion (1) sütimester (1) szabadidő (7) szabadság (1) szánalmas (3) szegénység (2) szenvelgő (17) szeressétek egymást gyerekek (11) szeretem (13) szex (24) szociológia (4) szolgálati (3) szolgalati (8) szombat reggel (12) szóvicc (1) takarítás (1) társkereső (1) tavasz (1) tehetetlen (4) tél (5) természet (3) történelem (1) undorgrund (1) ünnep (8) vacsora (3) vallás (2) vallomás (7) vásárlás (1) vasárnap reggel (11) velám (1) vellám (26) velvet (1) vers (7) vicc (6) video (29) világom (4) villám (6) virág (2) wtf (2) zene (30) zsír (8) Címkefelhő

a nyálcsorgatásról

azallamenvagyok 2009.07.23. 10:17

Az origo női lapozó megint melléfogott egy cikkel. Nagyon aranyosak, hogy elővesznek problémákat, amelyek érintik a hölgyeket, de a misztikusságba hajló indokkeresések, amik mögé bújtatják az egyszerű dolgokat, finoman szólva viccesek tudnak lenni. Kihívó külsejű idegen nők hatása a párkapcsolatra című cikkükben egyrészt a médiamacákról, másrészt az utcán önmagát riszáló "jó nőkről" beszélgetnek, a végén egész jó tanácsokkal, csak az alapvető fejtegfetésük (genetikailag vonzó a nagy mell, stb) egy félremagyarázás, ami nem feltétlenül hasznos az érintetteknek, amennyiben a harmadik fél megnézése című problémával találkoznak. "hogyan lehet, hogy bár a Pamela Anderson jellegű nőkről számunkra ordít a rengeteg ide-oda bepakolt szilikon és a panelfal vastagságú sminkréteg az amúgy is botoxos arcon, mégis sorra dobálják őket a "világ legjobb nője", "az év legszexibb csaja" díjakkal, és az óriásplakátok is az övék. Mégis, hogy alakulhatott ki ez az egész világot megkaparintó téveszme, hogy ők a "jó nők"?" Először is, ezeket a díjakat nem a csélcsap férjek adják, ahogy a Playboy címlaplányait sem ők válogatják. Személy szerint visszasírom a 70-es évek természetesen dúskeblű, széparcú címlaplányait, a nyolcvanas évek Takarék Szövetkezet kártyanaptárjait. Ne gondolja már senki, hogy Keleti Györgyi, akinek műtét nélkül is olyan az arca, mint egy kipingált fejessaláta, komolyan tetszhet egy átlagos, szexuális tapasztalatokkal rendelkező férfinak! Sajnos ez a kínálat. A nyálcsorgatásnak pedig lényegesen prózaibb okai vannak, mint a genetika (ha a genetika ilyen nagy szerepet vállalna, akkor a mosdatlan punci és a burjánzó hónaljszőr divatban lenne):

1. Ami a kirakatban van, azt megnézi az ember. Fontos leszögezni, hogy a kirakat megnézése nem jelenti azt, hogy tetszik az, amit benne látsz, csak nézelődés. Attól, hogy megnéz az ember két gigászi csöcsöt, még nem tetszenek neki azok. Ennek a félremagyarázása több oldalról is problémát okoz. Tipikusan ilyen lehet a (khm) húsosabb hölgyeknél a hatalmas, zsíros mellek kirakása után ahogy elégedetten vonulnak az utcán, mert mindenki megnézi őket! Hogyne nézné meg az ember azt a két hatalmas tőgyet, meg az úszógumit? Ritka az ilyen, na, és ez nem a tetszés kérdése.

2. Az öltözködésnek üzenet értéke van. Aki kurvának öltözik, azt kurvának nézzük. Lehet ezt finomítani, hogy könnyebben azonosulunk a szexuális fantáziákkal, de felesleges. Amíg ránéz az ember egy jólöltözött csinos csajra, arra gondol, hogy milyen jóképűnek kellene lennem ahhoz, hogy rámnézzen, mennyit kellene keresnem, hogy megfelelő helyre vihessem vacsizni, mennyit kellene udvarolni neki, telefonhívások, türelem, ahhoz, hogy megfektessük. Amíg egy kurvásnak öltözött csajnál az ember arra gondol, hogy csak pár tízezer választ el a szopástól. A kurva nem jó nő, hanem könnyű préda. A szexuális könnyelműség felvállalását meg értékeljük: nyílt lapok, semmi álszenteskedés, szűzkurválkodás.

 

Címkék: agy csajok nemi jelleg

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hazasember.blog.hu/api/trackback/id/tr341262424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.23. 11:39:26

Jó az írás.Vagy is jó egy férfi szemszögéből olvasni ezeket a szavakat, DE....

Amikor azt írod: "Amíg ránéz az EMBER egy jólöltözött csinos csajra, arra gondol, hogy milyen jóképűnek kellene lennem ahhoz, hogy rámnézzen, mennyit kellene keresnem, hogy megfelelő helyre vihessem vacsizni, mennyit kellene udvarolni neki, telefonhívások, türelem"
Az EMBER szóval általánosítasz, pedig az átlag nem ez, és te sem vagy átlag, mint az az írásaidból is leszűrődik számomra. A témáidban alátámasztasz és érvelsz, megmagyarázol, amire az átlag nem képes. Tehát ne általánosítsd a gondolataid, mert sajnos ez átlagon felüli, és csak azért sajnos mert kevés van belőle/d.
De visszatérve a témához. Nőként nem igazán vannak női barátaim, csak fiúk akiket elég sok élethelyzetben sikerült már megfigyelnem, és következtetést levonni cselekedeteikből,reakcióikból. Még azok a pasik is lecsekkolják a húsosabb ( hogy a te szóhasználatoddal éljek:) tőgyeket, akik az anorexiás picsákra vannak rákattanva és egyáltalán nem az a gondolat jár a fejükben, hogy mikor tudnák elvinni vacsorázni, mindinkább, hogy hogy férne be a két tőgy közé az az igen nagy becsben tartott férfiasságuk. Szó sincs itt undorról. Sajnos ez az átlag...

Te nem minősítsd le magad az átlag közé!!!!!
Amúgy meg egy mell, legyen az bármekkora tiszteletlenség letőgyezni. Még akkor sem illik amikor a cigány asszony ( elnézést ha ez vkit zavar, de ez a jelenség sűrűn felbukkanó dolog) dobja elő a buszon és szoptatja a "jövő nemzedékét". Az is csak egy mell, még akkor is ha nem kívánatos.
Bocsi, de én is nagy cickós csajszi vagyok és szíven ütött ez a tőgyezős dolog....

CyberPunK 2009.07.23. 12:55:56

@Incifinci: A "fejbebasznak vele és két hétig tejről álmodsz" méretű mell az tőgy. Így hívjuk és kész.

Ez a de beraknám közé egy baromság. 16-18 éves kor felett az irtó nagy mellek 80-90% kurva jól néz ki melltartóban, tény és való, hogy bepakolná oda az ember fia azt ami van neki, csak éppen melltartó nélkül formátlan, esetlen, tartás nélküli valami lesz belőle. Na, ez az undorító. De optikai tuninggal tényleg jól néz ki, csak azt "baszhatjuk".

pampalina 2009.07.23. 13:01:25

Érhető, emészthető az írás, szinte jólesik, mert "csak" 75B-s vagyok. :-) DE! Jó lenne, ha a következő arról szólna, hogy "elmagyarázom, hogy mi férfiak, alig 30-35 évesen, miért csorgatjuk nyálunkat a 16-17 éves korosztályra"! De komolyan!

Dr.Bio74 2009.07.23. 13:18:15

@pampalina:
Miért? csorgatjuk? és csak oda?

a távoli rokon 2009.07.23. 13:23:04

@pampalina: és ez rettentően zavar téged, ugye?
szar ügy.

guyko 2009.07.23. 13:27:13

@pampalina:
mert jócsajok! lehet, hogy dugnám, mint a lopott biciklit, de ez csak ennyi. Egy fagyit is szívesen elnyalnék a nagy melegben - ettől még nem lettem rossz ember.
Olvasni kéne filozófikus könyveket: ha az ember megtagadja emberi mivoltát, már nem is lesz ember!
DE! A mértékletesség a gyönyört fokozza, szóval nem érdemes minden útmenti nőbe beleakasztani (bocsánat, nem akarok vulgáris lenni, csak ez a kifejező), mert akkor nem lesz a dolognak értéke.
amúgy meg dönteni kell: lehet naponta más csaja az embernek (már akinek ez sikerül), de attól még 40 évesen egyedül fog otthon ébredni az agglegénylakásban. Aztán akkor lehet siránkozni, hogy bárcsak több eszem lett volna fiatalkoromban :)

Burgermeister 2009.07.23. 13:29:02

@CyberPunK: Erről csak egy női blogban olvasható mondat ugrik be....."brutál tőgyeim vannak pinán basznál fasszal?"

Önjáró Talajgyalu 2009.07.23. 13:35:14

Csorgatjuk? Hát jóhogy. "Hűséget fogadtam, nem vakságot", ahogy egy öreg, bölcs barátom mondta volt. :)

darkmirjam 2009.07.23. 13:36:17

Sziasztok, jó blog ez, gratula.

Többször olvastam már bele, magam is férj, halmazatiként apa is vagyok. A halmazatit értsd, jutalom és kínlódás is egyben.

A médiaku... a médiában sokat szereplő nőket nem mások, mint saját kampányuk nevezi jó nőnek. Megvan a terv, mától márpedig ő jó nő és kész. Addig mondogatják, míg más is szájára nem veszi még az olyan hihetetlen véglények esetében is, mint Paris Hilton, vagy a 100%-ban vérciki Molnár Anikó. A saját sleppjén és a fizetett bulvársajtón kívül eszébe sem jutna senkinek őket bármilyen értelemben is jónak nevezni.

Az én kedvenceim az átlagos jó nők. Azok akiket az utcán, munkahelyeken, közlekedéseim alkalmával látok. Igyekszem diszkréten megfigyelni őket még akkor is, ha feleségem is velem van. Ennek jó okai vannak. Nem, nem különböző pozitúrákat fantáziálok külső vizuális segédlettel, egyszerűen csak férfi vagyok és egy szép nő számomra még egy ferrarinál is szebb látvány. Marha nagy hazugság lenne azt tettenem, hogy a velem szemben kifüggesztett építőanyag nagykereskedés hirdetése jobban érdekel, mint a nő akit épp csodálok. Megnézem mit és hogyan viseli, találgatok foglalkozása felől. Ami első körben megfordul a fejemben, az az, hogy szeretném sokáig nézni. Van, hogy ne legyek sunyi, az efféle megnyilvánulásokat amúgy is rögzítő feleségem szemében, még neki is megjegyzem. Lehet választani, hazudjam e azt, hogy nem érint többé a női szépség, vagy legyen ez is egy téma, amiről 12 év együttélés után még akár beszélgethetünk is.
Amire vigáyzok és szerintem kell is vigyázni, hogy ne hozzam zavarba, akit épp szívesen nézek. A rejtett nézésnek száz hölye kis trükkje van, néha az is szórakoztató, amint mások rejtett figyelését figyelem ki.

xofi-extravaganja · http://www.extravaganja.hu/ 2009.07.23. 13:37:47

pampalina:!: basszus, amíg 16-19 éves voltam, úgy csorgott rám a nyál, hogy paranoiás lettem tőle. pedig semmit sem tettem érte, sőt. most sokan megbotránkoznak, de nemegyszer előfordult, hogy a hónaljamon kívül semmi nem volt borotválva, és természet-istennőként kezelt, akinek az megadatott, úgy is. most, kacérkodva a 30-cal, már nem engedhetem meg magamnak - tapasztalat, mert megtettem, hogy megengedtem- , hogy ne legyek élére borotvált, behúzott hasú, felpolcolt mellű. de mindegy, már rájöttem, hogy ahogy az arany is, az én fényem is kopik, hát csiszolok rajta, megedzem, eldobom a melltartó-mankómat, és újra imádhatnak az azóta benőtt fejű férfiemberek is. mert a 16-17 éveseket nézni kellemes, de.. szerinted, melyik értelmes ffi menne el EMO-s(?) koncertre egy liliomtiprás kedvéért? .. persze, akinek tényleg ez jön be, annak lehet, hogy koncert előtt is elég lenne.. nem tudom... egyébként, személy szerint rühellem ezt a témát, mert zavarja az identitásom. amikor szexi vagyok, nőies a kisugárzásom és a trampli nők kígyót-békát köpnek rám (ahogy én is giotin alá teszek egy-egy tűlfűtött macát) , amikor meg 'igazi jófej' vagyok, akkor lesajnálnak, hogy nem vagyok dögös - a pasimmal meg extra kedvesek. ... mindegy, ezeket az érzéseket nekik kell feldolgozni, nekem meg az enyémeket. ...
...............................................
SZAVAZZUNK!
..minap feltettem A kérdést a pasimnak: 1. kicsit lóg, de nagy, vagy 2. formásan áll, de kicsi? ja, és nem pöcsre, hanem csöcsre vonatkozik a kérdés.
.. ő nem válaszolt. nektek mi a véleményetek?

bakaohki (törölt) 2009.07.23. 13:38:17

Akkor a kérdés már csak az, hogy van-e gondolatbűn.

apajelölt · http://apaleszek.blog.hu/ 2009.07.23. 13:38:40

Az origo cikk vihar egy pohár vízben ...
akinek van minimális érzelmi intelligenciója, az leveszi mi a különbség aközött, ahogy a párja az optikai tuningos plázaribanc pornómacákra néz, meg ahogy őrá.

Nem akarok álszenteskedni, én is megnézem a mutatós csajokat. De eszembe nem jut eggyel továbbgondolni: Egy percig eszembe se jut, hogy a partneremet felcseréljem akármelyikőkkel(mert azonnal elmenne a kedvem az élettől)

pampalina 2009.07.23. 13:40:12

@a távoli rokon: nem zavar. szeretném megérteni. ennyi.

guyko 2009.07.23. 13:43:36

apajelölt fogalmazta meg tökéletesen!
AHOGY a plázacicákra és AHOGY a párjára néz az ember, az bizony nagy különbség!

Dr.Bio74 2009.07.23. 13:44:51

@pampalina:
És nem megy?

xofi-extravaganja :

Minek szavazni, hiszen esztétikailag majdnem egyértelmű (bár vannak ízlések és...), másrészről a természet mindenki felett eljár, és a mell kinézete egy apró dolog egy nő egészéhez képest, így magában a szavaz sztem nem mond sokat.

a távoli rokon 2009.07.23. 13:45:43

@apajelölt: ez teljesen így van, néha belegondolok, milyen lehet egy manökentündér-istennővel tartósan együttélni?:D
Ismerek olyat, aki megpróbálta. Még nézni is rossz volt;)

darkmirjam 2009.07.23. 13:47:20

@pampalina: Sztem a nyálcsorgatás kifejezés már eleve tévútra terel ennek a megértésében. Pedig a válasz egyszerű, ők szinte még tökéletesek. Mondhatnák a Vénusz festményre is (a jónő Vénuszra), hogy a perverz festő nyálcsorgatva lepingált egy tinit. A női szépség egy férfi számára a legszebb szépség. Egy 16-17 éves lány, pedig már nő, szép és annyira arányos amennyire 30 Norbi sem tehet egy negyven éveset. És az ezt megnéző férfi teljesen egészséges. A rájuk hajtó harmincas kan már nem teljesen az.

pampalina 2009.07.23. 13:47:54

@Bio74: Bevallom, nehezen megy, nagyon.

a távoli rokon 2009.07.23. 13:47:56

@pampalina: akkor nagyjából kapisgálod már az előző kommentekből. A csinos, fiatal NŐK (nem a gyerekek) kívánatosak a legtöbb férfi számára. Ennyi.

Misi 2009.07.23. 13:49:25

Engem amikor rajta kapnak azt szoktam mondani, h te is megnézed a kirakatban a cipőket még ha nem is akarsz vásárolni...

legocska (törölt) 2009.07.23. 13:49:45

@a távoli rokon:
én azért nem lennék biztos, hogy a mai 17 évesek nők...s főleg nem arányosak:D

Tengertánc (törölt) 2009.07.23. 13:49:56

Én egyébként azt mondom, ha egy nőnek nagyon kicsi, vagy egyáltalán semmi melle nincs, az eláshatja magát. Legalábbis nálam mindenképp.

darkmirjam 2009.07.23. 13:50:38

@a távoli rokon: Van az a duplo reklám, mikor két jelölt verseng egy baba kegyeiért, aki végül azzal fekszik le, aki origamizni is tud a csokipapírral. Feleségemmel egyszer össze is vesztünk, mert kifejtettem, hogy a vesztes a nyertes, mert egy ilyen nyeremény mellett tönkre fog menni, aki meg akar felelni neki.

a távoli rokon 2009.07.23. 13:52:24

@Tengertánc: Nekem viszont teljesen mindegy, csak formás legyen, halk, meg a pacalt jól csinálja, azt annyi :P

Geitenbeffer_ 2009.07.23. 13:52:39

Nő: Jó volt a szeretkezés. Most fekszünk egymás mellett, elgondolkozva néz felfelé. Aggódom. Vajon miről gondolkozik? Biztos a kapcsolatunkról. Ó jaj, ráncolja a homlokát. Biztos döntésre jutott. De nem szól. Csak összeszorítja az ajkait. Mérlegel, számítgat. Biztos végigfut az agyán, hogy már két éves a kapcsolatunk. Talán azt is észrevette, hogy egy kicsit meghíztam. Nem szól semmit. Csak néz felfelé szigorú arccal...
Férfi: Ott a plafonon az a légy. Mászkál. Vajon hogy a francba nem esik le?

RoxyTHC 2009.07.23. 13:53:56

Kedves Mindenki!

Esetlegesen gondolt e arra valaki, hogy azert mert egy no csinos (ertem ezalatt kurva jol nez ki es ezt meg is muatatja) azert meg nem feltetlen kurva? Es nem csak a tipikus elhanyagolt (ősanya) tipusu nok akik husegesek es nem a penzre mennek? Istennek hala, az en kedvesem kinezetre egy igazi "barbibaba" ezzel szemben a leghusegesebb es legcsaladcentrikusabb, leg "haztarast vezetni tudo" es leg ertelmesebb holgyemeny akivel dolgom volt valaha. Es igen...felvesz miniszoknyat, tusarkut, es akarmit, mert jol all neki es a pasik csorgatjak utana a nyalukat.... NAES? Velem van! Ettol fuggetlenul barmuilyen fura...de rajta kivul is leteznek helyes nok, akiket ha eppen ugyalakul megnezek.... es nem az jar a fejemben hogy hudemegraknam mindet meg stb hanem az hogy szepszep, de nekem ennel jobb van... erdekes modon ezt a baratnom megertette es nem hisztizett miatta... egyszeruen csak megkerdezte anno, hogy valojaban a ferfiaknal ez miert szukseges... A magyarazatot elfogadta es nem volt belole konfliktus... Ezt az egeszet ket oldalriol is lehet nezni... az egyik az hogy azert mert valaki x sok eve van a parjaval meg nem kell elhanyagolnia magat kivulrol... akkor sem ha gyereket szult... MINEDNKINEL VAN JOBB! Csak az nem bisztos hogy ossze is passzol vele az ember.

Dr.Bio74 2009.07.23. 13:56:07

@pampalina:

Bah, mert gyönyörűek, szemrevalóak, szó szerint, megnézzük őket, mint ahogy megnézünk más gyönyörű dolgokat is, de hidd el nem csorgatom a nyálamat egyre sem, mert a külső az egy dolog, megéri a bambulást, de ennyi. Akinek több kell az vagy beteg kissé, vagy kifogott egy koravén csitrit, de akkor meg azé. De könyörgöm ne hidd már azt, ha megnézek egy Munkácsy képet akkor már a "magamévá" is akarom tenni.
Ööö, vagy nézni sem szabad?

a távoli rokon 2009.07.23. 13:56:35

@darkmirjam: hát igen, néha aránytalanul nagy árat kell fizetni az élet örömeiért. nem biztos, hogy megéri;))

legocska (törölt) 2009.07.23. 13:59:35

különben(bár erre másik blogot kellene nyitni)a nők nem nézik meg a a többi nőt? s főleg ffit? nem értem eleve a problémát..

Balance Of Power 2009.07.23. 14:04:14

@xofi-extravaganja: Kettes verzio. Ettol fuggetlenul sok olyan van, ami nagy(obb) es kemeny is. Egyebkent ami most nyaron megy, az nagyon durva - a Koruton nem lehet ugy vegigmenni, hogy ne erezd magad szexualisan zaklatva - pedig nem mindenki rak ki mindent, de atsejlik a nyari ruha, a feher nadrag, otthon marad a melltarto a melegben stb.

Egyebkent sztem ezzel minden ferfi ugy van, mint Gomboc Artur a csokival: a kis mellt is szeretem, a nagyot is, a vekonyabb alkatot, a teltebbet - a kisugarzas a fontos. Aztan van aki 3 sor utan tetszik meg, van akihez 5 kell stb. ;))) De mindenkinek megvan a sajat heppje: egy baratom szerint pl. mindenki dagadt, akin csak egy kicsi fognivalo is van. Mas a magas noket nem szereti. En a szurke egereket nem birom meg az ostobakat ;)))

darkmirjam 2009.07.23. 14:05:52

Egy nő lép oda a rendőrhöz és panaszolni kezdi:
- Tartóztassa le kérem azt a férfit ott a sarkon, molesztált engem.
- De hölgyem, én is itt állok egy ideje, az a férfit is figyeltem, láttam, hogy egész idő alatt magára sem nézett.
- És maga szerint ez nem felháborító ?!

Sztem a hölgyek fő problémája az, hogy őket nem, vagy nem csak olyanok "nyálcsorgatják", akiket szetetnének.

a távoli rokon 2009.07.23. 14:12:33

az általam ismert nők nagy része legfőképpen a többi nőnek akart teszeni, megfelelni, csak másodsorban a férfiaknak. egyik exem gyakori és tipikus szólásai ezek: - hogy néz már ki? - hogy lehet ilyen nagy seggre ilyet felvenni? ez se látja magát kívülről -pfff látom ez is tud sminkelni. az én fejemben meg közben az járt, hogy kellene keresni valakit, akivel nem kínszenvedés végigmenni egy 150 m hosszú utcaszakaszon:DDDD

changebug (törölt) 2009.07.23. 14:18:30

A post minden pontja igaz egyet kivéve:
"Attól, hogy megnéz az ember két gigászi csöcsöt, még nem tetszenek neki azok."
DE IGEN!!!
Nekem a mell a gyengém. Az más kérdés, hogy nem vetem rá magam és ha megvan az embernek a betevő akkor nem rúg ezért szét mindent - valóban "csak" megnézi és gondolatban magáévá teszi.

Amúgy én is visszasírom mikor még kevésbé volt jellemző a melltartó és a smink.
De hát meghülyültek a nők sajnos.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.23. 14:23:49

@Burgermeister: azt egy fiú blogban olvastad és egy hozzászólás volt. Amúgy meg hogy nagyon pontosak legyünk: " betyár durvák az EMLŐIM(ez egy orvosi kifejezés)pinán, basznál fasszal?"(az idézetből azért látom mi volt az ami megfogott)-kérdés volt, amit én írtam, és az egész csak egy kiragadott mondat, amit most ide írtál. Akik most itt ezt elolvasták nem tudják, hogy mire írtam, és hogy nem is ehhez a témához tartozik.

bigél 2009.07.23. 14:25:10

@a távoli rokon: lehet, hogy csak önmagával nem volt teljesen kibékülve az exed és így kompenzált. mert az egy dolog, hogy tetszeni akarunk másoknak (férfiaknak és nőknek, azaz a többi embernek, de legfőképp sajátmagunknak), de emiatt nem fikázzuk a többieket.

RCH 2009.07.23. 14:30:58

Azt szoktam mondani, hogy egy jo csaj latvanya szamomra kicsit olyan, mint egy cukraszda kirakataban az eskuvoi torta. Szivesen nezegetem, de - bar szeretem az edessegeket - megsem az jar a fejemben, hogy ezt most szivesen felzabalnam.

Persze azert vannak olyan csajok is, akiket viszont habzsolnek ;-)

darkmirjam 2009.07.23. 14:31:47

@legocska: Volt némi avas íz a számban mikor beírtam. :)) Aztán elmentem egy percre és valaki belökte. Szégyent érzek.
Egyébként a f**ság tök jó szó. Jól leírja az értelmetlen férfibeszéd körét. A nyálcsorgatáson való tipródás meg lehetne ezzel párhuzamosan tipikus p*naság.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.23. 14:35:30

@RCH: Ez a cukrászdás hasonlat tetszik!

a távoli rokon 2009.07.23. 14:39:19

@changebug: igen, igen, igen!!! én is imádom a nagy, természetesen telt kebleket. És én viszont azért nézem meg a nagymellű csajokat, mert legszívesebben rávetném magam a két nagy dombra. Csak sajnos rettenetesen fegyelmezett vagyok, és különben is teljesen megfelel a csajom átlagos mérete. Nincs hiányérzetem. asszem.;)

Szehit 2009.07.23. 14:46:19

En csaj vagyok, es nem vagyok leszbi (kiveve a japan csajok eseten, de hat mennyi szaladgal erre???), megis megbamulok minden nagy csocsot.Minden not.Sot volt olyan, hogy targyalasrol kellett kirohannom, mert a velem szembe ulo parternonek olyan voros ruzzsal volt kikenve a szaja, hogy egyszer csak azon kaptam magam, mi lenne, ha lesmarolnam...visszaterve a nagycsocsokre, ha valakivel beszelek akinek akkor lokharitoja van hogy a szemelyes zonajaba se tudok belepni tole, es kirakja egy kivagott felsobe, akkor nekem is fegyelmeznem kell magam, hogy ne bamuljam oket.En megertem a ferfiakat...

Balance Of Power 2009.07.23. 14:52:38

@a távoli rokon: Teljesen termeszetes, hogy az ember kivancsi a MASra. Akinek a parja nagymellu, azt izgatja a kismellu es forditva. Meg minden mas egzotikum is (kulfoldi, rovid haju, alacsony, magas stb.)

@Szehit: Igen, ez a "minden no latens leszbi elmelet" ugy tunik, helytallo - jo dolog, hogy te is felvallalod es vannak mas nok is, szerencsere parat ismerek is. De ez meg mindig keves :))

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.07.23. 15:13:26

@xofi-extravaganja: A válasz, hogy nem akart megbántani? Látatlanban erre tippelnék.. (nem, ne küldj képet, nem úgy értem! :) )

Ilyen szemét kérdést nem szabad feltenni...

Balance Of Power 2009.07.23. 15:43:47

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Valoban! Xofinak milye van? ;)))

Egyebkent miert ne lehetne feltenni? En nap mint nap mondom az asszonynak, milyen jo alakja van es komolyan is gondolom. De ettol meg tudja, hogy a mas is tetszik - azok feluletesen.

l3v1 2009.07.23. 15:48:15

"ttól, hogy megnéz az ember két gigászi csöcsöt, még nem tetszenek neki azok."

Hát ez most hogy is? Már miért is ne? Igenis :)

Kismacska (BELLA) 2009.07.23. 16:08:20

Nőként azt gondolom: bár nem vagyok leszbikus, semmilyen vonzalmat nem érzek, éreztem nők iránt, de bizony megnézem a többi nőt. Megnézem és elszörnyedek a borzalmason (és igen, felmerül bennem, pláne fogyókúrás időszakomban, hogy miért nem fogyózik, miért jó neki, ha 40-50+ kilót cipel magán, hogy néz ki, hogy vehet fel ilyen alakra ilyen ruhát?), és bizony látom a pozitívat is, látok szép nőket, akire nőként is azt mondom, hű, ha én így néznék ki, milyen mázlista (meg persze az is látszik, hogy mázli vagy kemény munka)!

De tényleg az van, és ezt minden nő tudja: akkor nézel ki IGAZÁN jól, ha nem csak a férfiak, de a nők is megnéznek! Arról meg, hogy HOGYAN nézik meg az embert, naaaa, hát az azért látszik, emberek! Hála istennek arra vigyázok, hogy szörnyülködve ne nézzenek, de... látszik, ha tetszel. Nehogy már egy kalap alá vegyük a két tekintetet!

Ami érdekes, és jó is volt: két éve csináltam egy diétát és amikor már igencsak csinosodtam, na azt onnan vettem észre, hogy jobban megnéztek a pasik és olyan pasik is, akik a szememben jó pasiknak számítottak.

És: nincs annál rosszabb, ha mész a mozgólépcsőn, és a szembejövők tekintete úgy siklik át rajtad (főleg ellenkező nem), mintha nem is léteznél... tudom, kicsit talán betegesnek tűnik, de onnan tudom, hogy hát legjobb esetben is amolyan semmilyen a megjelenésem. Nem kirívó se pozitív, se negatív mértékben.

Különben is: a párommal én megvitatom, hogy mit gondol erről vagy arról a nőről. Féltékenynek lenni erre, hát az se egészséges dolog. Különben is, én úgy vagyok vele, hogy ha el akar menni, úgyis elmegy. Kepeszthetek, vigyázhatok, de ha el akar menni...

Ápoltság kérdése: miért, nem ez a minimum? Sose lennék arra képes, hogy ne szedjem le a lábamról a szőrt, hogy mutatkozhatnék úgy a párom előtt?? Meg lenőtt hajjal, tramplin, a megismerkedésünkhöz képest minimum 20 plusz kilóval?? De komolyan. Az a véleményem: amikor megismerem a pasit, akkor én a zsánere vagyok (ő pedig az enyém). Olyan hajjal, alakkal, öltözékkel stb., hiszen felfigyelt rám (én is őrá). Ehhez képest valamennyi elmozdulás nyilván tolerálható (MAX 10-15 kg), de nem eltramplisodni és szétfolyni - se túlzottan lefogyni, ha lehet :), egyik oldalról se, hiszen én nőként ha felfigyelek valakire, akkor ő a zsánerem, tetszik stb...

Ne csodálkozzon az, aki kihízik (kifogy) a kedvese zsáner-képéből, hogy a kedvese nem kívánja többé! Kegyetlen, de tény. Na de nagyon eltértem a témától... :)

apajelölt · http://apaleszek.blog.hu/ 2009.07.23. 16:08:25

@a távoli rokon:
"néha belegondolok, milyen lehet egy manökentündér-istennővel tartósan együttélni?:D
Ismerek olyat, aki megpróbálta. Még nézni is rossz volt;) "

A bátyám egy időben volt együtt egy mutatós, minden szempontból igényes,de kicsit fantáziátlan csajjal.
Egy idő után már nagyon szenvedett tőle, mennyire sekélyes a kapcsolatuk.
A bili akkor borult ki, mikor egy rózsaszín "maradj-nálam-ma-ájszakára" estét a csaj mindenféle nevetséges kifogással hárított el. A végén megtört, és kiderült, hogy azért LEHETETLEN, hogy ő aznap ottmaradjon,mert nincs nála a hajlakkja.
Olyan meg nem fordulhat elő, hogy ő a megcsinált haja nélkül bárhova elinduljon.

Tengertánc (törölt) 2009.07.23. 16:14:34

@Kismac - Térdileg még rokkant: kár, hogy a nők 90%-a erre nem jön rá magától és rinyál, hogy a férje/barátja miért nem nyúl hozzá csak egy hónapban egyszer.

Tengertánc (törölt) 2009.07.23. 16:16:22

@Balance Of Power: "Akinek a parja nagymellu, azt izgatja a kismellu es forditva. " Erre azért nem vennék mérget. Komolyan mondom, ha egy csajnak nincs (nagy) melle, egyszerűen észre sem veszem.

Balance Of Power 2009.07.23. 16:20:40

@Tengertánc: Nem a pattanas-jellegut ertem kis mell alatt. Hanem az ugrabugra, kemeny, formas cicit. Az is tud nagyon szep lenni.

borisz 2009.07.23. 16:30:13

én anno megkérdeztem egy barát-csajt, aki maga is amolyan mutogatósan öltözött, hogy ha egy lánynak kinn vannak a mellei, azaz komolyan ki van pakolva gyakorlatilag bele az arcomba, akkor azt gáz-e nyíltan bámulni, mire ő azt mondta, hogy nyilván nem hiszen azért rakta ki, hogy megbámuld.
részemről a probléma ezen része azóta letudva.

másrészt nem éri meg azzal foglalkozni, hogy nők mit mondanak gondolnak más nőkről, mert egyrészt nem úgy nézik őket, mint mi (demegbasznám, vagy denembasznám meg), hanem vetélytársam, vagy nem. nyilván emiatt a maguknál jobbnak gondolt nőket fikázni fogják (lásd a posztban is idézett szöveg)

harmadrészt meg a férfiak tényleg egyszerűek vagyunk, mint a faék: megnézem, arra gondolok, nyamm aztán már tovább is megyek, és nem is agyalok semmin. a nők ezzel szemben, nos azt nem tudom, ők tizenöt-húsz hurkot biztos beiktatnak még ide.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.23. 16:47:50

@borisz: ez a kirakós dolog érdekes csaj szemszögből is. Nekem is az a véleményem, hogy azért rakom ki, hogy megnézzék, és igen büszke is vagyok rá amim van. Én "nevelgettem":-) a természet ajándéka. Hízelgő is amikor esetlegesen kapok egy kedves bókot, vagy esetleg egy kis vicces célzást. Csak sajnos vannak olyan bunkó parasztok akik obszcén megjegyzésekkel ostromolják az ember ahelyett, hogy örülnének, hogy egyáltalán nézhetik. Vagy megint érdekes dolog, hogy vannak férfiak akiken látja az ember, hogy lopott pillantásokkal próbálják lelesni mije is van az embernek, és vannak azok a gyökerek akiken látod, hogy meg sem próbál kulturált lenni, és már a puszta tekintetével levetkőzteti az embert és még hozzá is fűz vmi pornó filmből lenyúlt szöveget. Csak ezeket a pasikat nem szeretik a nők.


A másik. A párommal mi is le szoktuk csekkolni a csajokat az utcán esetlegesen meg is jegyezzük, hogy kit vennénk be 3nak( persze ez csak vicc:-), és kit nem. Engem egészen addig nem érdekel, hogy a párom milyen csajokat néz amikor együtt sétálunk, amég nem hoz vele kellemetlen helyzetbe a másik nő előtt.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.23. 16:48:07

@borisz: ez a kirakós dolog érdekes csaj szemszögből is. Nekem is az a véleményem, hogy azért rakom ki, hogy megnézzék, és igen büszke is vagyok rá amim van. Én "nevelgettem":-) a természet ajándéka. Hízelgő is amikor esetlegesen kapok egy kedves bókot, vagy esetleg egy kis vicces célzást. Csak sajnos vannak olyan bunkó parasztok akik obszcén megjegyzésekkel ostromolják az ember ahelyett, hogy örülnének, hogy egyáltalán nézhetik. Vagy megint érdekes dolog, hogy vannak férfiak akiken látja az ember, hogy lopott pillantásokkal próbálják lelesni mije is van az embernek, és vannak azok a gyökerek akiken látod, hogy meg sem próbál kulturált lenni, és már a puszta tekintetével levetkőzteti az embert és még hozzá is fűz vmi pornó filmből lenyúlt szöveget. Csak ezeket a pasikat nem szeretik a nők.


A másik. A párommal mi is le szoktuk csekkolni a csajokat az utcán esetlegesen meg is jegyezzük, hogy kit vennénk be 3nak( persze ez csak vicc:-), és kit nem. Engem egészen addig nem érdekel, hogy a párom milyen csajokat néz amikor együtt sétálunk, amég nem hoz vele kellemetlen helyzetbe a másik nő előtt.

énis 2009.07.23. 16:49:18

a nők, meg a fasz tekintetében válogatósak..
Amelyik férfi elhiszi, netán hangoztatja, hogy a méret nem számít,azzal sajnálattal kell közölnöm, hogy bizony egyedül fog megrohadni, nem hogy még válogathat is...

Balance Of Power 2009.07.23. 16:54:36

@Incifinci: Szerintem ez nem az a blog, ahol oda kell irni mentegetozesnek, hogy "ez csak vicc" :))

zerge gorilla 2009.07.23. 17:28:32

3 és fél éves, immár múltbéli kapcsolatom elején a rózsaszín felhőtől elkábulva vagy egyszerűen nem vettem tudomást a többi jó nőről, vagy - amennyiben tényleg olyan feltűnő volt a hölgy, hogy még a ködömön is átragyogott -, örömmel konstatáltam, hogy engem otthon egy még jobb csaj vár.

A mézeshetek elmúltával meg-megnézegettem a csinos nőket, de ekkor is csupán esztétikai élménynek tekintve, ahogyan fentebb többen is írtátok.

Amikor jöttek a súrlódások, mosolyszünetek, tartósabb rossz hangulatok, már reális alternatívaként jelentek meg a képzeletemben a csinos, idegen lányok. De mindvégig tartottam magam az alapelvhez, miszerint nem csalom meg a barátnőmet. A mérlegelés miatt olykor lelkiismeretfurdalásom támadt tudván, hogy a fantáziálásra fordított energiákat a barátnőmre fordítva akár javíthatnék a kapcsolatunkon.

Arra azért mindig ügyeltem, hogy amikor együtt vagyunk, ne nézzek meg más nőket úgy, hogy azzal őt, a barátnőmet kellemetlen helyzetbe hozzam.

Jelenleg független férfiként mindenkit szabadon megnézhetek, és gondolataim széles spektruma az egyszerű esztétikai gyönyörtől a "de megdugnálak"-ig hosszú utat jár be, amit az alany, a pillanatnyi hangulatom, a szituáció és egyéb tényezők együttesen befolyásolnak. Ha úgy jön ki a lépés, megszólítom őket bárhol, ilyenkor a cél nem az illető hölgy feltétlen ágyba csábítása, sem az "összejövés", inkább egy kellemes beszélgetés, kíváncsian várva, hogy mennyire tudunk egymásra hangolódni. Ha ez könnyen és önkéntelenül megy, úgyis lesz a történetnek folytatása, akár így vagy úgy...

nyface (törölt) 2009.07.23. 17:34:04

a 2. pontban amit irsz azzal teljesen egyet értek. Van olyan csaj akire ránézel és csak arra gondolsz, hogy mit tudnál vele csinálni egy szobába zárva. Na én ilyen csajokkal nem kezdek.. egyszer elég volt ez miatt szívni..
A másik eset pedig az az mikor meglátsz egy gyönyörű csajt aki helyes, jó az alakja, és még jól is öltözik.. és egyből megmozdul benned valami. Ilyenkor nem az az első gondolatod h hűde meg b*sznám, hanem h mit kellene tenned h eljmenjen veled vacsorázni vagy moziba vagy akármi.. ha többet nem is látod, legalább rádmosolyogjon. Ezeket a nőket csodálom én. És nem azokat akik a magazinok oldalairől bályosan mosolyognak..

Kismacska (BELLA) 2009.07.23. 17:35:41

@Tengertánc: Nem tudom, de nekem teljesen evidens. Ha most tetszik, akkor nem tetszene akkor, ha szétfolyna, dupla tokát eresztene... (te jó ég, azonnali otthagyás lenne, ha nem fogyna le nagyon-nagyon gyorsan)... ehhez lehet, hogy egy kis őszinteség is kellene: figyelj, kedves, lehet, hogy le kellene adnod x kilót...

Persze rosszul esik, de NEHOGY MÁR ne lássa magát a tükörben a nő vagy férfi, nehogy már ne vegye észre, hogy már nem 36-os a mérete, hanem 48-as...! Na ne! Ha így tetszem neki (mondjuk most nem vagyok húdesovány, igaz, sose voltam), akkor nem 50-es méretűként tetszem neki. Ez halál evidens! Ilyennek szereti az arcom, nem egy szétfolyó tepsinek...

És persze, hogy rosszul esik! De én úgy vagyok vele, hogy utána elgondolkodom. És aszerint cselekszem. :)))

Azbennvót! 2009.07.23. 17:41:13

@pampalina: Néhány egyszerű, könnyen értelmezhető válasz: Mert szépek (már amelyik), még feszes, szép a bőrük. Kemény, hetyke cicik. Már nagyon nőnek érzik magukat, erre rá is tesznek kihívó öltözködéssel, sminkkel. Amelyik nem sminkel, csak naturban szép, az meg azért vonzza a tekinteteket. Általában többnek néznek ki a koruknál, amikor megnézem, nem tudom hogy valójában csak 16-17. Egyébként nem csak a középkorú férfiak nézik meg őket. Én 22 évesen ugyanúgy megnéztem ezeket a kis gidákat mint most 30 évesen, és 50 évesen sem fogom becsukni a szemem. Egyszóval: szeretjük a szépet. Még valami: Nemrég kaptam kissebb szemrehányást egy 20 éves lánytól, hogy én miért nem úgy nézek rá mint a többiek. (mert nem akartam tőle semmit) Szóval el is várják a vizslatást.

georg 48 2009.07.23. 17:52:38

@Azbennvót!:
Így van, ahogy mondod. Én is megnézem a szépet. Naná! Dehát, ez a természet rendje. A cicikről pedig csak annyit, hogy nekem az úgynevezett agymarku ciccentők jöttek be. Körtealaku, egymarokban elférjen legyen kőkemény! Jaj nekem!

AvgDvl 2009.07.23. 18:40:15

A férfi hűséget fogad, nem vakságot. Aki ezt nem képes megérteni, az szintén nem érett egy tartós kapcsolatra.

Kúrcsány Ferenc 2009.07.23. 18:41:09

Szilkontőgy, kacsaszáj: lehányom!

Nebameg 2009.07.23. 19:12:57

Kedves cikkíró! Szívemből szóltál!

Tengertánc (törölt) 2009.07.23. 19:35:29

@Kúrcsány Ferenc: oszt' kit érdekel?

@Kismac - Térdileg még rokkant: Nézd, én a nőmtől nem várom el, hogy úgy nézzen ki, mint egy playboy nyuszi ( pedig jó lenne ), de azt senkitől nem lehet és nem is kell elvárni, hogy 5-10 év után ugyan olyan feszes, izmos, kerekded legyen mindenhol, mint "annak idején". Aki így gondolkodik, annak egyszerűen nem való a párkapcsolat. Meg lehet találni az egyensúlyt.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2009.07.23. 19:37:51

"ha a genetika ilyen nagy szerepet vállalna, akkor a mosdatlan punci ... divatban lenne"

Mert miért is?
Még az állatok is tisztálkodnak.
Ez az igény az emberben is megvan, genetikailag.

Na persze el lehet nyomni, a mosdatlanság akkor jött divatba, amikor a keresztények kitalálták, hogy a meztelenség "erkölcstelen".

---

Bizony a jó nők megbámulásának - ellentétben a jó Ferrari vagy a jó cipő megbámulásával normális esetben - van genetikai magyarázata. Nem kicsi.

gyémánttengely (törölt) 2009.07.23. 19:41:35

A megnézés és a nyálcsorgatás két különböző dolog. Azt hiszem tudni kell elfogadni.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.23. 19:49:44

Végre egy jó írás ami simókálja a lelkem:)

Előbb útóbb minden médiapicsa nagy lesz. A Bódi Szilvi, meg a vv anikó is mekkora már? Jó nő? Pfff. Írigy vagyok? Nem:)

tzi 2009.07.23. 23:09:12

Az nekem mindig furcsa volt kisse, hogy itt mindig a pasi a lenyeg. Tobb hozzaszolasban volt, hogy no aszongya "parommal egyutt szoktuk nezni a noket", meg hasonlok. Erdekes, abban meg egy ferfi se volt partner, hogy a nekem tetszo egyeb ferfiakat stiroljuk. Mar csak ugy ferfiasan, ahogy a noket szokas... pedig ugyebar, az ugy nem szep, hogy neki szabad, nekem meg nem... merthogy neki ugy adta a termeszet. Napersze :)
Nem igaz, ez a vizualis fantazia dolog. Hogy az csak a ferfiakkal van, meg olyan artatlan. Valahogy sosem tudtam megenni ezt a szoveget, hogy aaaa, attol meg hogy megnezem... talan csak en vagyok perverz no letemre, de ha utananezek egy pasinak, azt tuti levetkoztetem fejben :)
Ps.: lanyokat mar reg nem nezek, mert 12 egy tucat. KOmolyan tokegyformara csinaljak magukat.

Jedlik 2009.07.23. 23:11:07

"Amíg ránéz az ember egy jólöltözött csinos csajra, arra gondol, hogy milyen jóképűnek kellene lennem ahhoz, hogy rámnézzen, mennyit kellene keresnem, hogy megfelelő helyre vihessem vacsizni, mennyit kellene udvarolni neki, telefonhívások, türelem, ahhoz, hogy megfektessük."

Te ilyen hülyeségeken gondolkodsz?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.24. 07:44:21

@blavatsky: Tök igazad van. :) Az én pesim vérig van sértve ha megdícsérek valakit a tévében mondjuk. Ezek után nem nagyon szoktam közölni vele, hogy ez milyen kurvajól néz ki. Vagyis sokkal kevesebbszer, mint ahányszor megnézek egy pasit.:)
Persze előfordult már, hogy hangosan gondolkodtam, és kiszaladt a számon hogy "Uhh basszús de jó az a faszi!" Utána meg csak pilláztam, hogy ja te is itt vagy?:) BOCSI.

dekás dezső 2009.07.24. 08:01:04

@énis: ahh. micsoda mélységes, tapasztalattal teli megállapítás. az én farkam inkább pici, mint átlagos, mégis végigdugtam vele a koleszes csajok nagy részét. volt olyan is persze aki nevetett (ez persze kurva szarul esett;)), de mindig találtam vigaszt rövid időn belül, amikor elmeséltem a csajoknak a problémámat;). most akkor hogy is van ez? na erre varrjál gombot.;P

Balance Of Power 2009.07.24. 08:54:26

@blavatsky: Ez nem ilyen egyszeru. Nyilvan en mint ferfi is meg tudom allapitani egy masikrol, hogy jokepu, de ez altalaban baromira nem talalkozik az asszony allaspontjaval. Mas a szempontrendszer. Mi a Koruton szembejovo 10 lanybol hetet siman bevallalnank (a fentebb taglaltak alapjan); ti viszont forditott esetben jo ha 2-t. Szerintem az lehet, hogy nektek elsore kell valami plusz "varazs" vagy sarm, nekunk meg tenyleg eleg egy helyes arc ket jo mellel. A masik: a ferfiaknak az utcan nincs lehetoseguk annyi mindenuket kivillantani, elvegre egy lanynak van hogy konkretan kiveheto a puncija is, de pl. "csomagos" nadragban meg nyaron is eleg keves pasi jar az utcan.

Balance Of Power 2009.07.24. 09:14:09

Most felrohogtem, mert eszembe jutott egy viszonylag friss, kicsit ide is kapcsolodo emlek. Szoktam mondani az asszonynak, hogy monokinizzen, a Costa Bravan is ugy kellett rabeszelni, hogy nezzen mar korul, a nok 90%-a nyomja. Ne maradjon ugye feher a cici. Namost, legutobb a Szechenyiben is ez tortent, viszont 10 perc utan odajott egy fiatal uszomester es_nekem_kezdte el mondani, hogy ezt itt nem szabad es fel kellene menni a "naturista" napozoba. Hat majdnem a kepebe rohogtem, de azert megneztuk az emlitett helyet. Ott fekudt nehany ficko himbilimbiben, hat inkabb azt valasztottuk, hogy marad a furdoruha.
Mondjuk azt nem tudtam, hogy ennyire erkolcsos hely a Szecska. De azert sajnaltam is szegeny fiut, ha rajta mulik, biztos nem szol ;))) Nem tudom, ez szabaly-e ott vagy valami erkolcsos furdozo felnyomott minket :))))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.24. 10:19:54

@Balance Of Power: Azért az mennyivel szebb látvány ha egy szép mellű nő monokinizik, mint hogy egy csúnya lankadt farok hánykolódik a strandon. A szőrös férfiseggről már ne is beszéljünk:D

azallamenvagyok 2009.07.24. 10:26:31

@Bogi24: mi baj a szőrös férfiseggel? :PPP

Kismacska (BELLA) 2009.07.24. 16:48:40

@Tengertánc: te félreértesz! Nem arról beszéltem, hogy ne változzon az ember, már csak a kor miatt is változunk! De ne hanyagoljuk el magunkat, ne tramplisodjunk el, ne hízzunk már (egyik fél se) 5-6 méretet.

Nem lesz a gyerekszülés után se ugyanolyan egy nő csípőbősége valszeg. Na de erre hivatkozva magán hagyni 30 kilót... szerinted az vonzó?

Tudod, hány olyan ismerősömet látom otthon a lakótelepen tologatni a babakocsit, aki korábban csinos volt, most meg meg se ismerem? És nem frissen szült nőkről van szó. Lóg a hajuk, a hájuk, az arckifejezésük leírhatatlan... ne legyen barbie, meg playboy nyuszi, de azért EZT belemagyarázni abba, amit írtam... hát enyhén szólva is érdekes. :))))

Kismacska (BELLA) 2009.07.24. 16:55:29

@blavatsky: nagy igazságod vagyon! :)
Tudtátok, hogy mi nők sokkal inkább megnézzük a férfiakat, mint ők a nőket? Csak mi ügyesebben palástoljuk. Meg aztán csórikámék (pasik) többségében észre se veszik... :))))) Egyszerűen nem olyan jók metakommunikációban ÉS mi ügyesebben csináljuk...

De tényleg. Kész öröm jó pasikra ránézni, komolyan! A múltkor kifejezetten szép volt a pali a metrón, és gondolkodtam, milyen érzés lehet ilyen szépnek lenni, ilyen tökéletes vonásokkal élni? Hmmmm. :)))

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.07.24. 19:36:07

Két hete végre sikerült kimozdulnom. Én mindig a véznák táborát erősítettem, a két gyereket simán letagadhatom, nem is szokták elhinni, ha mondom. Vézna vagyok és szívesen átvennék azoktól, akik meg leadni nem tudják a kilókat.
Na szóval, megyek, három pasas meg úgy megbámult, hogy azt hittem, elsüllyedek. Erre a barátnőm: jó lesz, ha hozzászoksz, mert jól nézel ki!
Kiröhögtem. Ha gyerekkel megyek szerintem meg sem látnak, max a szuper kék pólómat hátulról :D
Nálam ezért is került előtérbe ez az egész nézelősdi dolog, mert látom, ha a párom oldalra pislant, a vicc, hogy megpróbálja letagadni, ami meg dühít.
@Balance Of Power: amit meg te mondasz, hogy a szembejövő hapsikból max kettőt szúrnak ki a csajok, nos, hát nem is jönnek szembe hapsik. Hiába néznék én is körül, mindenhol lányokat látok. Egy jó pasast nem látok, pedig aztán én nem vagyok a kockahas rajongója. Így aztán igazságtalan, hogy nekem nincs annyi bámulnivalóm, mint a páromnak. Aki meg amúgy imád, semmi gáz nincs, csak természetesen engem bír néha bekebelezni :) ez a téma.
Totál szétesetten írtam, sebaj :D

xofi-extravaganja · http://www.extravaganja.hu/ 2009.07.26. 11:43:48

@Bio74: nem, félreértettél, nem az ideális állapotot akartam meghatározni, csupán felvillantani szerettem volna, ami felvillant: kinekmitaccik, azteccikneki. okosan szavaztál, köszönöm .)

xofi-extravaganja · http://www.extravaganja.hu/ 2009.07.26. 11:45:22

@Tengertánc: A SZAVAZÁST TE NYERTED ... amennyire egy szavazást meg lehet nyerni :Đ

Balance Of Power 2009.07.27. 09:39:39

@Vorg a Halhatatlan Báró: Nem feltetlenul ertek egyet, sok ferfi van, csak nektek alapvetoen nem eleg, ha siman "jokepu" - nekunk viszont mar eleg a hormonok beindulasahoz az is, ha az illeto nem.

Ettol fuggetlenul sajnos igaz, hogy a lanyok rendelkezesere allo felhozatal sokkal gyengebb...

vivax 2009.07.27. 09:58:04

@Balance Of Power: "Ettol fuggetlenul sajnos igaz, hogy a lanyok rendelkezesere allo felhozatal sokkal gyengebb..."
hála istennek. legalább nekünk jóképűeknek nem kell megküzdenünk a nagyszámú konkurenssel;) (csak vicc, ronda vagyok buta, alacsony, puhány, büdös és dagadt)

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.07.27. 15:49:41

@Balance Of Power: Szimplán megnézésre nem elég ha jóképű? Dehogynem, hiszen szimplán megnézem, ahogy a fiúk is szimplán megnézik a csajokat. De nem jönnek! Mindenhol csajok vannak, a fiúk biztosan hűsölnek :D

Ráadásul, sikerült egy frankót vacsoráznom a hétvégén, a velem szemben ülő csaj köldökig kivágott cuccban, annyira a képünkbe tolta magát, hogy nekem nehéz volt állandóan nem oda nézni, gondolom, akkor a férjem mit nézegetett egész este. Szarul esett, nem tudom azt mondani, hogy nem :S

domdodom69 (törölt) 2009.07.27. 16:10:56

@Vorg a Halhatatlan Báró: ha aztán este teljes lelkesedéssel az én melleimmel talál vígaszra, kit érdekel, hogy nézte azt a másikat :) Nem kell ebből az egészből ekkora ügyet csinálni!
A férfiak szeretnek nézelődni, akár bevallják, akár nem, akár titokban csinálják, akár nyíltan. Nem ezen múlik se a szerelem, se a szex, a házasság meg főleg nem. Viszont a nézelődés miatti cseszegetés, gyanusítgatás megmérgezhet bármilyen amúgy nagyszerű kapcsolatot. Uff

Balance Of Power 2009.07.28. 12:02:06

@Vorg a Halhatatlan Báró: Nem "szimplan megnezzuk", hanem tele vagyunk hatso gondolatokkal. Ma reggel is le voltam dobbenve a Bajcsyn, allok a piros lampanal, korulnezek, "nos, hat ezt most azonnal szetkurnam ezert, azt a masikat azert, a harmadikat amazert..." Es akkor arrol nem is beszeltunk, hogy X sor utan ki mindenki tetszik meg ;)))

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.07.28. 14:02:52

@Balance Of Power: dzsízássz. Nem tudom kommentálni :D
Inkább eszem egy kis palacsintát...hátha hízok tőle :)

Balance Of Power 2009.07.28. 15:13:03

@Vorg a Halhatatlan Báró: Vigyazz, sokan a husikat is szeretik ;)))
süti beállítások módosítása