Mottó

Azzal, hogy hűséget fogadtam Neki, azt fogadtam meg, hogy egy életen át kitartok mellette, jóban-rosszban. Hogy nem fogom hagyni, hogy bármiféle probléma megkeserítse a kapcsolatunkat, hogy túllépek az önzésemen. A házassággal arra határoztam el magam, hogy egy életre lekötöm magam mellette. Nem addig, amíg kitart a kölcsönös monogámia, nem addig, amíg fel nem izgat a főnök titkárnője, nem addig, amíg az ő fejét csavarja el valami köcsög, hanem ezeken is túl, egy életen át... Bővebben itt.

Friss topikok

  • Mária Kerényi: Nagyon gusztán néz ki holnap elkészitem ,mert nagyon tetszik ,biztos finom is. SAJNOS fényképet n... (2015.06.05. 00:29) mézes-mustáros csirkemell
  • Azzari: Érdekes mindezt olvasni, főleg, hogy a " beszélgetést " kiváltó cikknek sincs semmi köze a valóság... (2014.10.19. 00:17) A Bódis Kriszta-jelenség
  • tecsóba sose többé: Egyébként szánalmasak tudnak lenni azok a lények :) Főleg amikor annyira fel vannak fújva a maguk ... (2012.08.27. 23:39) Blikk-nő
  • twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Ribanc rendszam. (2012.08.26. 18:06) Sebestyén és Szabolcs lyuksógorsága
  • bolygohollandi: Ezt is elolvastam - még több semmitmondó lózung, a 7. pont pedig úgy ahogy van egy marhaság (szeri... (2012.08.17. 10:59) Kapcsolatépítés - 6. Szakítás vagy nem?

Címkék

adó (1) aforizma (6) agy (77) ajánló (11) állam (10) állatbarát (3) állatkert (6) apró figyelmességek (11) asszony (6) a házasságról (26) balaton (2) baleset (3) bátrak földje (2) blog (2) blogajánló (1) blogtali (1) bölcs bagoly (40) bor (8) bréking (1) budapest (6) buszon (6) buta vén tyúk (5) celeb (11) celebvers (8) cigány (2) csajok (37) csak (5) család (6) csipke (11) cukiság (5) egyedül (2) emberek (6) eső (1) faszom (3) fejem (3) felhívás (1) feminista (2) fertő (18) fika (1) film (6) fim (4) fotó (1) főzőcske (5) fülbemászó (2) gyerek (12) hellókarácsony (1) hétvége (2) hipercuki (1) hírek (15) hólyag (2) horror (8) hőség (3) hűsítő (4) idijóta (1) idióta (3) idiotizmus (2) igénytelen (1) internet (46) irónia (1) izé (12) játék (2) jelleg (2) jog (2) jópont (3) kaki (3) kapcsolat (15) kapcsolatépítés (8) karácsony (1) kép (13) képmutatás (3) két jóbarát (1) kikapcsolódás (4) kommentek (2) komment helyett (2) kv (2) legények (12) malac (2) mellyek (11) mindennapok (5) mosoly (2) munka (6) mylord (2) nagyvilág (3) nehéz (2) nemi (1) nemi jelleg (31) nemmodor (2) nemszeretem (2) nem szeretem (4) nép (2) nosztalgia (1) nyár (13) nyaral (8) nyelv (1) nyitány (2) nyugdíj (3) oktatás (2) orosz (1) pálinka (2) pénz (3) pia (3) pocak (1) politika (7) pornó (2) pszichomókia (1) puki (1) punk (1) punnyadó (5) reggel (9) reklám (3) sas kabaré (1) semmi (3) sör (13) sötétség (11) south park (2) statisztika (4) streetfashion (1) sütimester (1) szabadidő (7) szabadság (1) szánalmas (3) szegénység (2) szenvelgő (17) szeressétek egymást gyerekek (11) szeretem (13) szex (24) szociológia (4) szolgalati (8) szolgálati (3) szombat reggel (12) szóvicc (1) takarítás (1) társkereső (1) tavasz (1) tehetetlen (4) tél (5) természet (3) történelem (1) undorgrund (1) ünnep (8) vacsora (3) vallás (2) vallomás (7) vásárlás (1) vasárnap reggel (11) velám (1) vellám (26) velvet (1) vers (7) vicc (6) video (29) világom (4) villám (6) virág (2) wtf (2) zene (30) zsír (8) Címkefelhő

Az Álomnő

azallamenvagyok 2010.05.06. 07:34

Volt egy írás az álomnőről a csajokról blogon, nem mennék bele a kritikájába, mert az elején elcsúszott az egész, és inkább arról szólt, hogy egy nő egy adott életkornak megfelelő képzelgések szerint, mikor tart valakit jó csajnak, esetleg ő maga milyen szeretne lenni. Ez maximum a „jónő” kategória lehet, az álomnő, viszont maga a tökéletesség, elsősorban a férfinak, s nem önmagának, vagy más nőknek.
Először szakadjunk el a szexista berögzülésektől, mint például: az álomnő megközelíthetetlen, de meghódítható. Leszarom a pozőr picsákat, akik közel sem álomnők, vagy ha azok, akkor nem a pozőrségük, a kisded játékaik, orrfennhordásuk vagy előadásmódjuk, (fél)műveltségük (főleg, ha még sznobok is emiatt) miatt lesznek azok.
Sokat törtem a fejem, hogy a sok hülye filmes karakter vagy bulvárhírek alapján megtaláljam a nevet, amely legközelebb áll a vágyakhoz. A közismertebbek közül az egyes számú (az asszony nem közismert, ezért nem második) álomnő pedig nem más, mint Marge Sipmson.

(ezt most hagyom mindenkiben ülepedni)

Az álomnő ugyanis kitart a másik, a kapcsolat eszméje mellett annak ellenére, hogy a másik egy tohonya fráter, fenn tudja tartani iránta érzett szeretetét, a mérgelődés, a konfliktusok ellenére is tud örülni a párjának. Mondanám, hogy “tudja, mit akar”, mondanám, hogy “következetes”, de ezek manapság a szépen kiforgatott kifejezések közé tartoznak, mert a módszeres hűtlenség közben a válást tervezni is “következetes” dolognak minősül megfelelően téves ideológiai támaszokkal (lásd egoizmussal kapcsolatos fejtegetéseimben)... Talán a kitartó és elkötelezett a legjobb szó rá: olyan ember, aki nem fél az optimizmustól, aki nem fél a nehezebb utat járni. Aki nem fél egy egomániáján kívülálló eszmét maga elé helyezni, és ebben megtalálni a boldogságot. Sosem hoz áldozatot, amit tesz, azt szívből, vagy döntésének felelősségteljes tudatában teszi, ha elbizonytalanodik, akkor is vigasztalható, és nyitott marad a kritikára. Nem jellemzője a csökönyös elutasítás választottja vagy a jelöltek felé. A problémákat meg akarja oldani, nem kell vele órákat szenvelegni üresen, nem várja el, hogy süppedj vele a sárban, a kezedet nyújtja feléd, és mosolyogva hálálja meg a szabadulást, még akkor is, ha kifelé jövet megsebzi egy faág. Az álomnő sosem harsány, sosem közönséges. Ő a szolid boldogság, a vidám önuralom, és a felhőtlen nyugalom. Bohóckodik, ha kell, érzékeny, ha kell, sosem bánt.
Sosem szid egy férfit azért, mert férfi, hanem szereti miatta. Szinte nem is érti, mit jelent “megszopatni” valakit, ha bántott is, sosem szándékosan, s egy mély öleléssel érezteti ezt. Legfontosabb számára a mindennapi apróságokban megtalálni a boldogságot, kerülni a rongyrázást (legyen az anyagi, szellemi, vagy testi).

Életkor szerint persze lényegesen változó a jelenség:
- Tizenévesen hamar felismeri saját, és az ellenkező nem szükségleteit, inkább kurva, mint szűzkurva, de nem lehet haragudni rá, nem játssza meg magát, nem sértődik be, ha lelkizés közben feláll a kisfiú fütyije, sőt... adsz-kapsz...
- Huszonévesen a húszasok szokásos önértékelési válsága meg sem érinti, vagy hamar túlesik rajta, egyszerűen fölöslegesnek tartja az üresen szenvelgő önkeresést, a párkapcsolati adok-kapok számolgatást, fejlett érzelmi intelligenciával hamar felméri, hogy kire/mire van szüksége. Ennek ellenére ő is úgy jár a legjobban, ha nem elsőre találja meg a herceget... ugyanis hibája, hogy távolra olykor ő sem lát:(
- Harmincévesen, ifjú anyaként kényszeresen távol tartja magát a picsogó, unatkozó anyukáktól, hamar “kiharcolja” magának a szabadidőt, amikor elmehet a barátnőivel, és apa vigyáz a gyerekre, vagy azt, amikor mama vigyáz a gyerekre, és ő apával lehet. Nem dramatizálja túl az anyaszerepet, csendes, magának szóló örömet lel a csemetékben, elégedetten nyugtázza, hogy az élete szépen halad. Lelkiismeretesen irányítgatja a családtagok érzelmi fejlődését is.
- Mivel harmincévesen nem követte el azt a hibát, hogy a gyereknevelést a család elé helyezi, nem engedte magát besavanyodni, és apát sem riasztotta el magától, a gyerekek növekedésével járó változásokat könnyen veszi. Neki nem kell megszoknia, hogy “mostanában többet lehetünk ketten”, nem pityereg afölött, hogy felnőnek a gyerekek, és lassan kiröppennek, hanem örül ennek. Örül az életnek, a fejlődésnek, a változásnak, boldogan legelteti a szemét, hiszen ő ápolta, gondozta a családot, s ahogy negyven után lassan az apraja is érik, ő is révbe érve érzi magát.
- 40-50 évesen, liberálisan, de szeretetteljesen kezeli a gyermekeket, sokszor nyugtatja aput, hogy ne akarja berúgatni, aztán kirakni a lakásból Jucika udvarlóját. Házasságának reneszánszát éli, odafigyel a kertre, a tisztaságra, a szeretetre, férjének túláradó büszkeségét harcolja ki magának, visszacsempészi a rutinba a romantikus nyaralások, hétvégék, hétköznapok varázsát. Gyerekeit engedi a maguk útját járni, támogatja, óvja őket, a kontrollt erősen kerüli.
- 50 után kezd el “nagymamásodni”: hirtelen látványosan emelkedik a hétvégi ebéden a fogások száma, az elkészített sütemények kavalkádja időnként mindenkit megrémít. Huncutságát, vidámságát, most sem felejti el, csak érződik rajta, hogy gyorsabban telik számára már az idő. Ennek ellenére egyre takarosabb a konyhakert, egyre több boldogító apróság (képek, emléktárgyak) van a lakásban.
- A későbbiekben az idealista nagymama-kép jellemző rá. Nyugodt, megfontolt, csak papával évődik, mintegy megszokásból, az unokák kuncognak ezen, de még az ő unokáik is hallani fogják a sztorikat ezekről a kis évődésekről. Körüllengi őket egymás ismeretének és izgalmának otthonos varázsa, s Álomnő öreg korában sem felejti el szeretni a párját, s sírjáig vigyáz erre a szeretetre, mint egy drágakőre...

Végszónak meg kell jegyeznem a statisztikát az álomnők sorsáról, hiszen ma egy idióta, speciális világban élünk, bár úgy sejtem, sokan saját javukra félreértik majd ezt is: sok álomnőt látni elkallódni. Mert egy 100%-ig hálátlan férfi mellett mit ér az álomnő? Mit ér az erő, az elkötelezettség? Semmit, hiszen mindenkinek megvannak a határai, és ha keveset is, ha sajátosan is, de Marge is megkapja a szeretetet Homertól... Sok álomnő ezt sem kapja meg, sok önmagát álomnőnek képzelő, erre vágyó, pedig észre sem veszi ezt.
Optimista jó szó: azért legtöbb esetben megtalálja a zsák a foltját;)

Címkék: csajok csipke bölcs bagoly

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hazasember.blog.hu/api/trackback/id/tr351976976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2010.05.06. 08:19:43

Érdekes fejtegetés... :)
Én azért nem akarok ilyen álomnőt. Megvan bennem (mint szerintem másokban is, tehát ez általános fejtegetés lesz), a lustaságra való hajlam. Ez ellen pedig tenni kell, ami az ember számára sokszor nem egy kellemes cselekedet, viszont szükséges, ha érdekes, hasznos ember szeretne maradni. Az én álomnőm ezt kihozza belőlem, inspirál, nem marad melelttem akkor is, ha ellustulok, hanem gyengéden, vagy kellő komolysággal figyelmeztet - ha sokáig nem használ, nincs változás, akkor továbbáll, mert jobbat érdemel.

Amit te leírtál, az a szocialista álomnő. Aki mindegy, mi van, ugyanúgy kitart a férje mellett, akár töri magát, akár nem. A baj ezzel csak az, hogy ha az embernek nem kell törnie magát, akkor rendszerint nem is fogja.

Egyébként a zsák a foltját kifejezés, úgy tudom, negatív felhangú, kb. annyit tesz, hogy a defektes negtalálja azt, akivel együtt lehet, pl. sárkány a papucsot, papucs a sárkányt...

azallamenvagyok 2010.05.06. 08:27:18

@TBal: a végén szerintem leírtam, hogy az éremnek két oldala van, a poszt alapvetően viszont nem erre lett szánva:) Amit az elején leírtál amúgy egyáltalán nem zárja ki az általam leírtakat, és fordítva...

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.05.06. 09:48:56

Az álomnő én vagyok, nincs kétség :D

Mondjuk ugye, kinek mit takar az álomnő. Mert erre a kifejezésre legtöbben mint külsőségre gondolnak, értem itt, hogy bombázó testalkat, ilyen-olyan haj stb. Kevés embernek fordul meg a fejében a szó hallatán, hogy a bőr mögé tekintsen.

hillary 2010.05.06. 09:51:39

Nagyon tetszik, s míg olvastam, hol álomnőségemet fedeztem fel, hol éppenhogy nem. Pont úgy, ahogy a férjemben is váltakozik a pozitívum a negatívummal. Mostanában mondtam neki, hogy ő a legtökéletesebb, amikor mellette döntöttem is őt láttam annak, közben meg nagyon sokszor az ellenkezőjének. Szóval "zsák a foltját".

hillary 2010.05.06. 09:58:28

Szerintem meg áldozatokat kell hoznunk, ha akarjuk, ha nem:)

Nancy Botwin 2010.05.06. 10:01:25

"Bohóckodik, ha kell, érzékeny, ha kell, sosem bánt."
Aki szeret az néha bánt, sőt ő tuda legjobban bántani. Amúgy szerintem nem jó dolog megfogalmazni mi az álomnő. Ez szubjektív dolog... ez neked álomnő, másnak nem.

azallamenvagyok 2010.05.06. 10:04:46

@Nancy Botwin: a kamaszkori lázadás jellemzője, hogy a szeretteink ellen fordítjuk rossz érzéseinket, egy kiegyensúlyozottságra törekvő ember ezen túl tud lépni... józan ész... az, aki néha bánt, csak szenvedélyes, és nem érez elegendő szeretetet ahhoz, hogy ezzel megbirkózzon... vagy egoista, és nincs erre igénye...

TBal 2010.05.06. 10:28:11

@azallamenvagyok: hát, én azért érzek némi ellentétet - Marge pont a tohonya férje mellett maradt, nem keresett jobbat, nem volt követelmény, hogy legyél jobb, vagy elmegyek. Szerintem fontos az elveszíthetőség, hogy tenni kelljen azért, hogy a másik maradjon.

álomfejtő 2010.05.06. 10:34:26

"Sosem szid egy férfit azért, mert férfi, hanem szereti miatta. Szinte nem is érti, mit jelent “megszopatni” valakit, ha bántott is, sosem szándékosan, s egy mély öleléssel érezteti ezt. Legfontosabb számára a mindennapi apróságokban megtalálni a boldogságot, kerülni a rongyrázást (legyen az anyagi, szellemi, vagy testi)."-ez tetszett benne a legjobban. Remélem ilyen vagyok. Ha nem ilyennek látnak, tévednek.:)))))))

azallamenvagyok 2010.05.06. 10:38:55

@TBal: nem akarom bemásolni kommentbe az utolsó bekezdést:) de továbbra is: írtam én azt valahol, hogy az álomnő nem választ? de, ha még nem elég:

1. "Sosem hoz áldozatot" = nem erőszakolja meg önmagát, idejében lelép üres szenvelgés helyett, és ha ezt a leírtaknak megfelelően következetesen teszi, akkor az inspirációban nyilvánul meg
2. "felismeri saját szükségleteit" = nyilván tesz is, érte
3. "felméri, hogy kire/mire van szüksége" = az előzőek, ha túl tohonya vagy neki, kirak, vagy noszogat, a többi fényében van annyi vér a pucájában, hogy megoldja a problémát
4. "Lelkiismeretesen irányítgatja a családtagok érzelmi fejlődését is." - ugyanez csak pepitában, nem hagy elpuhulni a tv előtt, vigyáz, hogy eleget legyél a gyerekkel

szóval úgy érzem (már ne haragudj), hogy nem az általam leírtakkal vitatkozol, hanem egy áldozati, öntudat nélküli, alávetett szerepet betöltő nőről való leírással, de ez nem az... :)

Nancy Botwin 2010.05.06. 10:52:56

@azallamenvagyok: nem értek egyet...nem robotok vagyunk és senki nem úgyan úgy működik. emberi érzéseket és viselkedéseket egy sémára vetíteni nem lehet...

ne mond már, hogy egy veszekedés alatt, nem dörrented a másik orra alá a gyengéit. nem mindig, de néha kijön az.

TBal 2010.05.06. 12:06:44

@azallamenvagyok: Nem szoktam haragudni :)
Ha egyetértünk, akkor egyetértünk. Írtad:

"Az álomnő ugyanis kitart a másik, a kapcsolat eszméje mellett annak ellenére, hogy a másik egy tohonya fráter, fenn tudja tartani iránta érzett szeretetét, a mérgelődés, a konfliktusok ellenére is tud örülni a párjának."

Ebből nem az következik nekem, hogy kirakja, ha tohonya. Vagy csak nekem nem elég komplex a gondolkodásom? Mert első körben ez nekem önellentmondásnak tűnik.

TBal 2010.05.06. 12:08:35

@Nancy Botwin: lehet fejleszteni a kommunikációt. Lehet, hogy alapból ez jön ki, de át lehet állni arra, hogy ne ez jöjjön.

azallamenvagyok 2010.05.06. 12:15:27

@TBal: "fenn tudja tartani", ez elég utalás arra, hogy nem a mindent eltűrésről van szó, ha egy mondatba minden beleférne, rövidebb posztokat írnék:P

"Mert egy 100%-ig hálátlan férfi mellett mit ér az álomnő? Mit ér az erő, az elkötelezettség? Semmit, hiszen mindenkinek megvannak a határai..."

Komikaze 2010.05.06. 12:20:00

@TBal: némi kötekedést érzek a kommentjeidben :) szerintem a blogunk alapján is világos lehet számodra, hogy nem az elkényelmesedést forszírozzuk, illetve a felesleges áldozatvállalást..:)

TBal 2010.05.06. 12:27:12

@azallamenvagyok: Szerintem a hálátlan az nem ugyanaz, mint a tohonya. Homér hálás, de azért mintaférfinak mégse mondanám :).

@Komikaze: Jólvanna, befejeztem, lényegi vita úgysincs, alapjában véve egyetértek. :)

Nancy Botwin 2010.05.06. 12:44:45

@TBal: és mi a kommunikáció számodra? az, hogy nem éled meg a dühöd és nem bántod a másikat?

persze valami birka nő sosem fog megbántani, de a nagyobb pofájú lehet csak beszól, hogy: "sör hasad van és fogyelj már oda magadra"...az "álomnőtök" meg majd kussol, mert neki jó ha pl. elhagyjátok magatok, nehogy megbántson...pf.

Komikaze 2010.05.06. 12:50:16

@Nancy Botwin: tényleg ennyire félreérthető a poszt? :)
nem arról van szó, hogy áldozati báránynak kell lenned, és folyton mosolyognod mindenen - hanem valami olyasmiről, hogy egy kapcsolatban nem feltételnül magadért létezel.
már persze, ha meg akarod tartani a másikat...

single 2010.05.06. 12:50:29

Keresgélem szorgalmasan azt a férfit, akinek ilyen nőre van szüksége. Akinek valóban szükséges az elkötelezettség minden téren és képes válvetve megváltani a világot. Talán nincs is ilyen, vagy jól eldugva valahol. Esetleg nem látom a fától az erdőt. Mindenesetre biztató volt olvasni, hogy mégis akadhat még ilyen gondolkodású férfi. Én sem vagyok tökéletes. :-)

azallamenvagyok 2010.05.06. 12:54:36

monnyuk a dolgok másik képébe törlése nehogy az álom kategóriából, de még az elviselhetőből is kiesik, az ilyen dobandó, akár férfi, akár nő:)

@single: igen, a legnehezebb mindig a társat megtalálni:) sokan visszaélnek az ilyesmivel... drukkolunk:)

diabolica 2010.05.06. 12:57:13

@TBal: Egyetértek, a leírtak a mindent elviselő, tehetetlen nőt írják le..az álomnőnek kötelessége rá szólni és ellenkezni a párjával, ha szükséges, és persze fordítva is, és biztos vagyok benne, hogy a tiszteletet is a határozottságával váltaná ki a férfiból. Ki akarna egy olyan nőt maga mellé, aki ott van, ahova teszik, mindent lenyel, és mindent elvisel. És fordítva, senkinek nem vágyik egy balfasz férfira.

bistyu · http://www.papirparbaj.hu 2010.05.06. 12:58:13

@single: vagyunk így jó páran, de már elkeltünk :(

Zsencike 2010.05.06. 13:04:30

Kihagytad az Álomnő tulajdonságainak felsorolásából, hogy van neki egy normális férje, aki tudja őt értékelni, és aki nem olyan beképzelt hím-soviniszta s..gfej mint te.

single 2010.05.06. 13:04:34

@bistyu: Na igen. Elkeltetek. Ha nekem ilyenem lenne, én is körömszakadtáig ragaszkodnék hozzá. Irigylem a szerencséseket. De nem adom feeeel!

Komikaze 2010.05.06. 13:07:43

@Zsencike: én örülök, hogy egy ilyen beképzelt hím-soviniszta seggfej a férjem :) bárcsak mindenki ilyen lenne...

azallamenvagyok 2010.05.06. 13:08:26

@diabolica: én komolyan nem értem, hogy miből szűrtétek le, hogy ez ilyen sarkalatos leírás. Ha valahova már nincs leírva, hogy mindenáron, agresszíven védd a vélt vagy valós érdekeidet, akkor az azt jelenti, hogy végtelül tűrj? Szerintem nem... Leírtam az adok-kapokot, leírtam, hogy ismeri a saját határait, a saját elvárásait, hogy építgeti a kapcsolatot (magának megfelelőre is), és hogy ehhez kell a másik fél is, könyörgöm, ennyire érthetetlen vagyok?

A faszombamá (sorry), egy fél szóval nem írtam olyan nőről, "aki ott van, ahova teszik, mindent lenyel, és mindent elvisel"

Hihetetlen, de egy saját életét élő nőt feltételeztem, nem egy bábot, és attól, hogy ez így nem volt kihangsúlyozva (bár talán nem ért volna az se semmit), belátható lenne, hogy miről van szó...

Nancy Botwin 2010.05.06. 13:10:53

@Komikaze: én még mindig azon az egy mondaton vagyok leakadva, hogy" nem bánt meg" :D

single 2010.05.06. 13:12:07

@Komikaze: Nincs véletlenül egy klónja, ikertestvére vagy ilyesmi? :-)))

Nancy Botwin 2010.05.06. 13:12:16

@single: milyen férfiak? akik négyben szexelnek? :D bocsánat ez magas labda volt, nem hagyhattam ki...:)

Zsencike 2010.05.06. 13:13:24

@Komikaze: Mi van ? véded a mundér becsületét?

Komikaze 2010.05.06. 13:15:48

@single: ööö, nem tudok róla, de azért szerencsére vannak hasonló gondolkodásúak..:) úgyhogy kitartás :)

single 2010.05.06. 13:16:46

@Nancy Botwin: öööööööööö négyben? Ezt most tényleg nem vágom. Pedig nem vagyok szőke belül sem.

Nancy Botwin 2010.05.06. 13:16:47

@single: amúgy meg annyi kibaszott jó csávó van.nem tudom miért nem találsz legalább 4-et egy hétre...:D

és semelyik kapcsolatra nem kell irigykedni, mindenkinek megvan a maga keresztje... :)

Nancy Botwin 2010.05.06. 13:17:44

@single: négyesbent akartam írni. olvasd el a régebbi posztokat is. amúgy csak vicc volt..:)

azallamenvagyok 2010.05.06. 13:19:04

ahhá, leesett, hogy az index megint megfogta a "lényeget" :DDD

single 2010.05.06. 13:21:17

@Nancy Botwin: A kereszttel kapcsolatban igazad van. Találnék egy hétre négyet, ha akarnék, mert csődörből nincs hiány. Csak háááát..... tudod az az átkozott természetem, meg a maradiságom visszatart. Beérném eggyel is, mert hosszútávfutó lennék vagy mifene.

Tényleg nem olvastam az összes reflekciót, de most megteszem.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.06. 13:21:33

@Komikaze: a kép mindig torz, hisz abból épül amit tudsz. apró de fontos tény...

Komikaze 2010.05.06. 13:25:10

@úriparaszt: igen, ezt mindenkinek szem előtt kellene tartania..:)

diabolica 2010.05.06. 13:29:31

@azallamenvagyok: értem én, az írás többi része ezt is sugallta, és teljesen egyetértek vele...de a tohonya fráter melletti kitartás mégis ezt jelentette, legalábbis az alapján ahogy leírod..

yaaman 2010.05.06. 13:34:22

Bocs, h nem az íráshoz szólok hozzá, de max respect a Spiderért itt oldalt, évek óta keresem. A világ legjobb koncertjeit ők nyomták a Jerevánban anno.

Ifigenie 2010.05.06. 13:36:36

A tökéletes ideál felállítása mindenki számára mércének szolgálhat, de mindenkinek más és más lehet a tökéletes ideál.

TBal 2010.05.06. 13:45:32

@Nancy Botwin: A sörhasat meg a rossz tulajdonságokat normális keretek között is meg lehet beszélni. Ha valakinek nem lehet értelmesen megmondani, hogy valami szokása/tulajdonsága nem tetszik, változtasson, akkor ott baj van.

A könyvek azt mondják (és ebben sztem igazuk van), hogy ha kiakadsz, akkor ne a másik rossz tulajdonságait meg minden apró hibáját vágd a fejéhez, hanem próbáld meg az érzéseidet kimondani helyette (pl. most nagyon dühös vagyok rád, nem látok a méregtől), így szintén kiereszted a gőzt, az üzenet is eljut hozzá, de mégse bántod meg a másikat.
Ha azt mondod, hogy ezen nem lehet változtatni, akkor nem is fogsz.

TBal 2010.05.06. 13:52:07

@single: Áss egy kicsit mélyebbre szerintem, egy csomó olyan van, akiknek van egy-egy furcsa tulajdonsága, amik miatt nem kapósak, viszont a velejükig rendes és tisztességes emberek. Esetleg nem annyira nagy adoniszok. A szebbekről szerintem sokkal valószínűbb, hogy utólag valami súlyos probléma derül ki.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.06. 13:54:55

Természetesség és tartás.

Két szóban ennyi, azt hiszem.

Köszönöm a posztot! :)

Nancy Botwin 2010.05.06. 13:58:03

@single: aki nem vállalja be a csődöröket, az így járt, de nem? :) néha a csődör is leáll, mondjuk itt az én példám...két hónapja egy alfa hím alszik mellettem és nem én kérem...

single 2010.05.06. 14:00:10

@TBal: Ások. Egyfolytában. Én is "furcsa" vagyok, és nem bírom a szépfiúkat. Mindig a markáns (a közfelfogás által kimondottan nem jóképűnek, időnként csúnyának mondott) pasikra buktam. Csak szűk a világ és a mozgástér. Bennem van a hiba, csak még nem tudom mi. :-)) De keresem...

single 2010.05.06. 14:02:40

@Nancy Botwin: Néha bevállalom a csődöröket. Nem szégyenlem, szükségem van rá, egészséges felnőtt ember vagyok. De már elegem van az újításokból. Tényleg szeretnék lebetonozni.

Nancy Botwin 2010.05.06. 14:05:01

@TBal: elve nem tanulok könyvből élni. kimegyek, megélem, és eldöntöm mi a jó...

a sörhas csak egy példa volt, én se rögtön lebasznám, csak megjegyzeném, hogy a kockás hasát jobban szerettem csókolgatni...:)

Nancy Botwin 2010.05.06. 14:06:52

@single: na de akkor, hogy keresel? elve kizárod a jó pasikat, mert azok úgyse hűségekes? vagy rámész a közép kategóriára?

Makuta 2010.05.06. 14:12:27

Ez az írás csodálatos és annyira igaz- kicsit meghatódtam. Párommal is ezekre törekszünk. Gratu a poszthoz, 5*!

single 2010.05.06. 14:25:51

@Nancy Botwin: Hááát azért ez nem ilyen egyszerű. Nem zárok ki senkit. Egyszerűen így alakul. Valahogy mindig az ilyenekkel metakommunkálok.

TBal 2010.05.06. 14:26:37

@Nancy Botwin: Mindenki úgy él ahogy jónak gondolja (és nem akadályoz meg másokat abban, hogy ugyanígy tegyenek). Nekem nem szimpatikus a te hozzáállásod a vitatott ponthoz, de ez magánügy.

Zsüli · http://musiquedujour.blogspot.com/ 2010.05.06. 14:36:12

könyörgöm, változtass a dizájnon, mert félúton kiesett a szemem...

Nancy Botwin 2010.05.06. 14:43:15

@TBal: értem én, csak leszarom?! :)

Kravitz 2010.05.06. 15:11:23

A feleséged nem az anyád.

Ezt pedig nem ártana tudomásul venni.

Nancy Botwin 2010.05.06. 15:37:08

@úriparaszt: az "milyen jó" mikor azt mondják: hasonlítasz anyámra. wáááááááááááá :D

azallamenvagyok 2010.05.06. 15:52:06

no, örömmel látom némi kihagyás után, hogy akad olyan, akinek leesik a mondanivaló, talán nem vagyok 100%-osan hüyle:D mindenesetre a tiltakozó kommentek megvilágítanak egy érdekes jelenséget, amiről még érdemes lesz itt elmélkedni annak ellenére, hogy még nehezebben bevehető lesz némely zuzának:P de igyekezzünk tanulni

@yaaman: komolyan, már ezért megérte a poszt:)))

Nancy Botwin 2010.05.06. 16:14:40

@azallamenvagyok: és mi lesz az? :) kíváncsi vagyok, na aaaa mond meg lééééciiiii! :)

2010.05.06. 17:54:21

Amit leirtál, az mind stimmel a nejemre is. Igen! Ö is egy álomnö! Már 36 éve vagyunk együtt és ha ujból kellene kezgeni az életet ismét ÖT venném el.Az 56-ot tapossuk , de már a gyerekeink, unokánk körül forog a világ.Fiatalon kezdtük, ám a szeretet megmaradt, mint ahogy a ragaszkodás és az aggódás a másik miatt, a másikért.Ha megérem, majd én is mesélek az unokáimnak, a nagyanyjukról, a régi szép idökröl, a fiatalságunkról és az életünkröl.
Gratulálok az iráshoz. Végre valami, ami nem mü, nem kitaláció, hanem maga a valóság, az élet!

Komikaze 2010.05.06. 17:59:09

@jános515: ezt nagyon jó volt olvasni..:) mi is így szeretnénk élni! :)

Kacagójancsi 2010.05.07. 03:54:44

Nem tetszik a poszt. Részben dacból. Részben egy csipetnyi önzőséget is érzek benne-az a tiptopság, konfliktuskerülés-kb. mint mikor a társas szexben is 25-nél megszabtad a fiúkorhatárt. De biztos csak azért morgok, mert magamra ismertem már megint a húszasok leírásában:)

bistyu · http://www.papirparbaj.hu 2010.05.07. 09:17:01

@single: ne is add fel. tudod, ami meg van írva.... :)

harlequeen 2010.05.07. 13:02:16

Kedves AÁÉV!
Szépen felépített élet, annak, aki nem éli. Nagyon sok mindene lenne az említett hölgynek, kivéve a véleményt, esélyt a tévedésre, belső tüzet stb.
Én a huszas éveinél megfejeltem a klaviatúrát...elaludtam.
Nem az írásmódoddal van baj, sőt,
De a téma nincs átgondolva, hiszen itt egy kapcsolatban élő személyt elemezel, a kapcsolatban az egyik fél viselkedése hatással van a másikra, s ha egy nő mindenben azt az életvitelt képviseli mint amit leírtál, 40 körül nem álom, hanom halomnő, perspektíva, kiteljesedés, mély kapcsolat nélkül.

azallamenvagyok 2010.05.07. 14:18:10

@jános515: Köszönjük, és igyekszünk, hogy nekünk is sikerüljön:)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.07. 20:57:18

Én ismerek egy ilyen álomnőt. Az apai nagyanyám az.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.07. 21:00:18

@Aurinkopaistaa: pont azért kéne büszkének lenned, mert felismerted magad benne (az álomnőt írta le államénvagyok...). :-)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2010.05.08. 08:28:41

@Zsit (nyau és rémizé): Te hogy a francba kerülsz ide is? Én véletlenül. De örülök neki, mert nagyon emberi a poszt. (Ja, te is, de ez más kérdés.)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.09. 13:52:02

@Strici:
:P
Én mindig, mindehol ott vagyok :) (nem ám, de sok mindent olvasok kommentelés nélkül - és ne udvarolj :DDD)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.05.10. 13:45:17

jól összeraktad ezt a posztot, na!
süti beállítások módosítása